Wednesday, March 30, 2011

fuhh penat ! ^.^

penat menajahit , penat , penat , penat -.-

betapa lah penatnya hari ni , balik sch tak balik ruma terus pegi ruma aton .
okeh , lepak-2 makan capati atok dea buat #sedap :) thanks atok ! haha . lepak-2 sat
tunggu bell datang . gela lama -.- tujuan aku datang ruma dea sebab aku nak buat
kerja kh . kena jahit kain . aku suruh aton aja , bukan sebab aku taktahu jahit .
tapi aku taktahu nak jahit macam mana . sebab ms hari ckgu aja tu aku tak datang .
dua hari demam , dua hari tak datang bukan ponteng -.-'' lecehhh ! memenatkan
jah jahit kain tu . payah . nasib baik ada kak ya , kaka sedara bell . dea tolong
jahit sekali :) tiga org tolong buat . so cepat lah siap keje aku kann :) tapi mmg
hampeh lah buatnya . haha . huru - hara gela . buat nak cepat . mmg lah wehh . tapi
tak kesa lah , janji siap :) takla cikgu gita tu mara aku :/
haha . semua selekeh jahitannya , aku upload pn
sebab terlebih rajin . tapi sebenarnya malu dohh >.<
buat keje selekeh . eiwww :p ikutkan hati aku , kalau seminggu ckgu
bg masa lagi , mesti aku buat balik bnde ni .
lebih kemas bia tak nampak pn benang . haha .
aku tak selesa nak hanta kat ckgu dgn macam tu . malu :(
hum , tapi apa bole buat . jumaat ckgu dah nak tengok .
mana sempat nak buat elok-2 .
homework lagi . fuhhh . leceh wehhh D': 
aku nak rush ni sebenarnya . haha . sebab aku belum mandi dari balik sch tadi . busuk tak ? busuk ? <u>PEN-tipuuuu !</u> kalau aku busuk pn , macam bole bau -.-'' dahla , nak mandi , nak solat , nak makan , nak berak jap , nak nyanyi-2 jap , texting dgn bie  last buat homework pastu baru nena :') kbai

# lepas baca LIKE lha . bole ? ^^,

0 kritikan :):